Skip to main content

Salam Hari Lahir Suami

In advanced rasanya:



Selamat Hari Lahir Encik Suami




15 05 1987 - 15 05 2013

Tiba-tiba dah tak ingat macam mana nak buat ayat-ayat sweet untuk suami

bhahahhahaha

Ok kita cuba dulu.....:P

Sebelum Kawin



Bila rasa nak give up waktu belajar dulu, awak datang bagi doa, ayat dan kata motivasi


Bila  hampir terlepas waktu subuh , awak jadi alarm saya tanpa jemu


Bila tak tahu mana nak mengadu, awak datang lagi sebagai penyelamat rasa negative


Awak tetap setia di situ, walau saya tak pernah  bagi kata putus


Suka atau tidak


Awak masih menunggu








Selepas Kawin

Bila Allah uji kita dengan jarak awak kata sabar


Bila saya seakan hilang arah awak suruh saya pegang semangat redha


Indahnya alam rumahtangga walau kita berjauhan


Nikmatnya hanya Allah yang tahu


Rezeki datang mencurah-mencurah


Ujian datang dan pergi selepas itu































Mohd Yusuf Mohd Noh


Awak yang saya kenal adalah seoarng  penjaga/anak  keluarga yang hebat!!
You always put Allah& Rasul and family as a high priority in your life






Thank You for being soooooooooooooooooo wonderful husband, sahabat, advisor, menantu yang sangat sporting!! Imam!! and definitely banker :P


I'm proud to be your wife ..




Thank You Allah atas rezeki ini :)

Comments

Popular posts from this blog

Rezeki Rumah - Alhamdulilah -Part 1

Rezeki Allah datangkan rezeki untuk kita semua dalam pelbagai bentuk dan rupa Jodoh yang baik itu Rezeki Kesihatan yang baik juga Rezeki Rasa Kasih Sayang dan Iman juga Rezeki True! Indeed Alhamdulilah Rezeki Rumah Pertama kami Since dari awal perkahwinan lagi we're planning buying a house, tapi banyak sangat kekangan ...so planning tinggal planning saja..Sebab harga rumah sekarang sangatlah pricy kan.. Tapi kami still mencarik jugak any projects house which is offer harga yang affordable... Ok jumpa one projects at senai-Jalan Selong JB- So I rushed husband to go back from Kelantan to JB to only ' to see the projects launched together- Jenis Rumah: Double story Terrace House Keluasan :18 x 60  Harga: RM 238 Done booking with RM 500 After a few days  then, I just read in newspaper regarding Projek Rumah Mampu Milik Kerajaan Negeri Johor (RMMJ) cooperate with Lembaga Angkatan Tentera (LTAT) which is offer rumah mampu milik untuk anggota...

Part 5: Rumah Pertama Projek RMMJ kami Siap!!

Syukur, Alhamdulilah, semuanya telah selesai Kami telahpun mengambil kunci rumah pada hari jumaat yang lalu 9/9/2016. Perjalanan dalam pembelian rumah pertama ini, sangatlah panjang dan penuh emosi .Pengalaman yang sangat berharga untuk kami, Rezeki seawal tahun pertama perkahwinan kami.Sungguh Allah Maha Besar.Syukur Allah telah memudahkan segala-galanya untuk kami. Berikut adalah antara Prosedur untuk mengambil kunci Rumah RMMJ yang harus kami lalui 1.Buat Appointment sehari awal sebelum datang Disebabkan kami lewat mengambil kunci daripada tarikh yang ditetapkan oleh pihak pemaju, (SEBULAN LEWAT) maka kami dikehendaki buat appointment,Kami call hari isnin, dan buat appointment untuk datang pada hari jumaat  (2.30 p.m), sebab pagi dah fully booked. 2.Pejabat Sales Ambil kunci rumah  di Pejabat Sales Mutiara Rini (berhampiran dengan Masjid Mutiara Rini) bukan Pejabat Project (berhampiran sekolah Mutiara Rini). 3.Pembayaran Kami dikehendaki membayar ...

Part 4 : Update :- Kunci Rumah RMMJ Fasa 6 - Ogos 2016

Kunci Rumah Alhamdulilah, diberitahu kunci rumah untuk Fasa 6-J  RMMJ sudah boleh diambil bermula pada 8.8.2016 (isnin depan), beserta dengan bayaran  mainatainance RM1189.Tapi malangnya kami tak dapat hadir pada tarikh dan masa yng telah ditetapkan.Sebab suami ada exercise dalam hutan masa tu.So anyone yang dah amik kunci rumah , boleh tak share experience korang kat bawah ni. Sebab dengar, kita tak boleh hantar wakil untuk ambil, even ada surat  kebenaran daripada  pemaju tu.What the....???....hishh...Betulke? Previously Update: Part 1 Part 2 Part 3