Cala Medina IG

Tabung Rumah ;-)

Wednesday, 14 May 2014

Salam Hari Lahir Suami

In advanced rasanya:



Selamat Hari Lahir Encik Suami




15 05 1987 - 15 05 2013

Tiba-tiba dah tak ingat macam mana nak buat ayat-ayat sweet untuk suami

bhahahhahaha

Ok kita cuba dulu.....:P

Sebelum Kawin



Bila rasa nak give up waktu belajar dulu, awak datang bagi doa, ayat dan kata motivasi


Bila  hampir terlepas waktu subuh , awak jadi alarm saya tanpa jemu


Bila tak tahu mana nak mengadu, awak datang lagi sebagai penyelamat rasa negative


Awak tetap setia di situ, walau saya tak pernah  bagi kata putus


Suka atau tidak


Awak masih menunggu








Selepas Kawin

Bila Allah uji kita dengan jarak awak kata sabar


Bila saya seakan hilang arah awak suruh saya pegang semangat redha


Indahnya alam rumahtangga walau kita berjauhan


Nikmatnya hanya Allah yang tahu


Rezeki datang mencurah-mencurah


Ujian datang dan pergi selepas itu































Mohd Yusuf Mohd Noh


Awak yang saya kenal adalah seoarng  penjaga/anak  keluarga yang hebat!!
You always put Allah& Rasul and family as a high priority in your life






Thank You for being soooooooooooooooooo wonderful husband, sahabat, advisor, menantu yang sangat sporting!! Imam!! and definitely banker :P


I'm proud to be your wife ..




Thank You Allah atas rezeki ini :)

No comments:

Post a Comment