Skip to main content

Entry Hari Lahir Suami - 27 tahun

Habis dah mood jiwang,minggu lalu


Tarikh lahir husband jatuh hari Khamis lalu (15/5/2014)


Since husband at Mentakab , Pahang attend course,Jumpe pun once a week.. I was like, Ok jom celebrate bila jumpa nanti.Even dah berkali-kali dia inform earlier, jangan celebrate birthday nak beli hadiah bagai. Membazir katanya.


So I thought Friday night will be the best date for celebration birthday.but..unfortunately.....I was too tired that night,because received of our little new family that was born last week (13/5/2014)..with soooo may things need to handle..... so hari lahir husband for the first year being husband and wife di sambut dengan ala kadar sahaja.


By the way, surprised tetaplah diteruskan.hahah..


Target present tahun ni adalah handphone..... & suddenly I was thinking of to giving him leenovo handphone.

Model ?? sumpah I tak tahu apa-apa pun pasal leenovo....Tak kisah la asal handphone , spec ok  and then within the budget ..


Taraaaaa..


Inilah dia Handphone  Leenovo S820 yang katanya baru 2 bulan ada di pasaran.


 I think ala-ala S3 jugak besarnya,spec not bad.....I'm satisfied,eventhough kelamlah kabut nak pikir hp apa yang sesuai..


Ini adalah handphone pujaan hati suami jugak kot.Eventhough i tahu dia minat I-PHONE..haha  


He was cried kot..(sebab namapk mata merah2 tu)..haha.....mungkin tak sangka bini dia yang busy ke sana ke sini..sempat jugak siapkan hadiah....bagai....Btw,Background kat kedai makan berhampiran dengan rumah kami sahaja.Nak bawak tempat best dah tak larat, disebbakan husband sampai Johor dah pukul 1 pagi lebih..tsskkkkk --


Okies...Saya harap awak suka, sebab saya akan sentiasa suka kan awak...sampai bila-bila........eh!...


ok bye


Comments

Popular posts from this blog

Rezeki Rumah - Alhamdulilah -Part 1

Rezeki Allah datangkan rezeki untuk kita semua dalam pelbagai bentuk dan rupa Jodoh yang baik itu Rezeki Kesihatan yang baik juga Rezeki Rasa Kasih Sayang dan Iman juga Rezeki True! Indeed Alhamdulilah Rezeki Rumah Pertama kami Since dari awal perkahwinan lagi we're planning buying a house, tapi banyak sangat kekangan ...so planning tinggal planning saja..Sebab harga rumah sekarang sangatlah pricy kan.. Tapi kami still mencarik jugak any projects house which is offer harga yang affordable... Ok jumpa one projects at senai-Jalan Selong JB- So I rushed husband to go back from Kelantan to JB to only ' to see the projects launched together- Jenis Rumah: Double story Terrace House Keluasan :18 x 60  Harga: RM 238 Done booking with RM 500 After a few days  then, I just read in newspaper regarding Projek Rumah Mampu Milik Kerajaan Negeri Johor (RMMJ) cooperate with Lembaga Angkatan Tentera (LTAT) which is offer rumah mampu milik untuk anggota...

Part 5: Rumah Pertama Projek RMMJ kami Siap!!

Syukur, Alhamdulilah, semuanya telah selesai Kami telahpun mengambil kunci rumah pada hari jumaat yang lalu 9/9/2016. Perjalanan dalam pembelian rumah pertama ini, sangatlah panjang dan penuh emosi .Pengalaman yang sangat berharga untuk kami, Rezeki seawal tahun pertama perkahwinan kami.Sungguh Allah Maha Besar.Syukur Allah telah memudahkan segala-galanya untuk kami. Berikut adalah antara Prosedur untuk mengambil kunci Rumah RMMJ yang harus kami lalui 1.Buat Appointment sehari awal sebelum datang Disebabkan kami lewat mengambil kunci daripada tarikh yang ditetapkan oleh pihak pemaju, (SEBULAN LEWAT) maka kami dikehendaki buat appointment,Kami call hari isnin, dan buat appointment untuk datang pada hari jumaat  (2.30 p.m), sebab pagi dah fully booked. 2.Pejabat Sales Ambil kunci rumah  di Pejabat Sales Mutiara Rini (berhampiran dengan Masjid Mutiara Rini) bukan Pejabat Project (berhampiran sekolah Mutiara Rini). 3.Pembayaran Kami dikehendaki membayar ...

Part 4 : Update :- Kunci Rumah RMMJ Fasa 6 - Ogos 2016

Kunci Rumah Alhamdulilah, diberitahu kunci rumah untuk Fasa 6-J  RMMJ sudah boleh diambil bermula pada 8.8.2016 (isnin depan), beserta dengan bayaran  mainatainance RM1189.Tapi malangnya kami tak dapat hadir pada tarikh dan masa yng telah ditetapkan.Sebab suami ada exercise dalam hutan masa tu.So anyone yang dah amik kunci rumah , boleh tak share experience korang kat bawah ni. Sebab dengar, kita tak boleh hantar wakil untuk ambil, even ada surat  kebenaran daripada  pemaju tu.What the....???....hishh...Betulke? Previously Update: Part 1 Part 2 Part 3