Skip to main content

Our Finalized Theme for Engagement for Mrs B2b

Cakap pasal theme ni dah berpa banyak kali ntah kami asyik bertukar warna tema...owh...-_=.Tapi since that saya dah terbeli secara tidak sengaja atas sebab yang tidak dapat dipastikan lagi kain baju berwarna hijau keemasan dan agaklah striking itu why not in our engangement nanti saya buat warna kehijauan yang penuh damai dan permai ini.

So apa lagi lets go to this website!! The Perfect Pallete

Actually my baju tu warna lime green.Striking and have a few manik-manik bunga but still did not decide yet the design of my dress nanti.Yang penting nak nampak simple,comfortable  and not too heavy.

Owhk inilah warna baju kain tersebut..Mak aih striking macam apa dah
So as we can see combination that look suitable in that baju nanti as theme in my engangemny mignt be this one

Lime Green + Hot Pink + Black 


Or this Combination of Color 

Lime Green+ White + Gold Color 

Which one better??
Hmmm
Honestly I prefer the first one.Looks like different and warna yang berani rite..:-)

Will be continue
Result: 
Will be Upate later ^^




Comments

Popular posts from this blog

Rezeki Rumah - Alhamdulilah -Part 1

Rezeki Allah datangkan rezeki untuk kita semua dalam pelbagai bentuk dan rupa Jodoh yang baik itu Rezeki Kesihatan yang baik juga Rezeki Rasa Kasih Sayang dan Iman juga Rezeki True! Indeed Alhamdulilah Rezeki Rumah Pertama kami Since dari awal perkahwinan lagi we're planning buying a house, tapi banyak sangat kekangan ...so planning tinggal planning saja..Sebab harga rumah sekarang sangatlah pricy kan.. Tapi kami still mencarik jugak any projects house which is offer harga yang affordable... Ok jumpa one projects at senai-Jalan Selong JB- So I rushed husband to go back from Kelantan to JB to only ' to see the projects launched together- Jenis Rumah: Double story Terrace House Keluasan :18 x 60  Harga: RM 238 Done booking with RM 500 After a few days  then, I just read in newspaper regarding Projek Rumah Mampu Milik Kerajaan Negeri Johor (RMMJ) cooperate with Lembaga Angkatan Tentera (LTAT) which is offer rumah mampu milik untuk anggota...

Part 5: Rumah Pertama Projek RMMJ kami Siap!!

Syukur, Alhamdulilah, semuanya telah selesai Kami telahpun mengambil kunci rumah pada hari jumaat yang lalu 9/9/2016. Perjalanan dalam pembelian rumah pertama ini, sangatlah panjang dan penuh emosi .Pengalaman yang sangat berharga untuk kami, Rezeki seawal tahun pertama perkahwinan kami.Sungguh Allah Maha Besar.Syukur Allah telah memudahkan segala-galanya untuk kami. Berikut adalah antara Prosedur untuk mengambil kunci Rumah RMMJ yang harus kami lalui 1.Buat Appointment sehari awal sebelum datang Disebabkan kami lewat mengambil kunci daripada tarikh yang ditetapkan oleh pihak pemaju, (SEBULAN LEWAT) maka kami dikehendaki buat appointment,Kami call hari isnin, dan buat appointment untuk datang pada hari jumaat  (2.30 p.m), sebab pagi dah fully booked. 2.Pejabat Sales Ambil kunci rumah  di Pejabat Sales Mutiara Rini (berhampiran dengan Masjid Mutiara Rini) bukan Pejabat Project (berhampiran sekolah Mutiara Rini). 3.Pembayaran Kami dikehendaki membayar ...

Part 4 : Update :- Kunci Rumah RMMJ Fasa 6 - Ogos 2016

Kunci Rumah Alhamdulilah, diberitahu kunci rumah untuk Fasa 6-J  RMMJ sudah boleh diambil bermula pada 8.8.2016 (isnin depan), beserta dengan bayaran  mainatainance RM1189.Tapi malangnya kami tak dapat hadir pada tarikh dan masa yng telah ditetapkan.Sebab suami ada exercise dalam hutan masa tu.So anyone yang dah amik kunci rumah , boleh tak share experience korang kat bawah ni. Sebab dengar, kita tak boleh hantar wakil untuk ambil, even ada surat  kebenaran daripada  pemaju tu.What the....???....hishh...Betulke? Previously Update: Part 1 Part 2 Part 3