Skip to main content

Review First Blog: Kina and Sharifuddin (Wedding Day) Part 3


2nd Last Review

After long vacation yang awesome this weekend ,felt melty  to update the entry about review wedding day Kina and Sharifuddin.

I hope this entry will be last review owhk. Sebab ada a few blog bride to be need to be review ASAP.So hope can be finished it before end of this cuti semester

Next will me menu Label (Jarang namapk menu label kat mana-mana wedding day rite) .Biasa ada time majlis kat Dewan je.Ada jugal label untuk setiap botol jar (sweet jugak)


Handmade
Ok yang ni Shakina tempah Kat L O V E R I NG


Alamak Bunga Tisu ni cantik gila awak.Jep lagi saya belajar ek...kat sini
Owhk Menu label yang hampir siap

Next Step.............jeng2...
Letak Span
Bunga tisu tadi and then cucuk kat span 

Santek Kan Awak..Memang betul-betul saya pengsan ni..hehe
Materials
Botol jar: RM0.60
Sticker: RM0.30
Label:----
Dawai Tebal: RM0.13
Bunga Tisu: RM0.10
Span: RM0.10
Surat Khabar: Free

Comments

Popular posts from this blog

Rezeki Rumah - Alhamdulilah -Part 1

Rezeki Allah datangkan rezeki untuk kita semua dalam pelbagai bentuk dan rupa Jodoh yang baik itu Rezeki Kesihatan yang baik juga Rezeki Rasa Kasih Sayang dan Iman juga Rezeki True! Indeed Alhamdulilah Rezeki Rumah Pertama kami Since dari awal perkahwinan lagi we're planning buying a house, tapi banyak sangat kekangan ...so planning tinggal planning saja..Sebab harga rumah sekarang sangatlah pricy kan.. Tapi kami still mencarik jugak any projects house which is offer harga yang affordable... Ok jumpa one projects at senai-Jalan Selong JB- So I rushed husband to go back from Kelantan to JB to only ' to see the projects launched together- Jenis Rumah: Double story Terrace House Keluasan :18 x 60  Harga: RM 238 Done booking with RM 500 After a few days  then, I just read in newspaper regarding Projek Rumah Mampu Milik Kerajaan Negeri Johor (RMMJ) cooperate with Lembaga Angkatan Tentera (LTAT) which is offer rumah mampu milik untuk anggota...

Part 5: Rumah Pertama Projek RMMJ kami Siap!!

Syukur, Alhamdulilah, semuanya telah selesai Kami telahpun mengambil kunci rumah pada hari jumaat yang lalu 9/9/2016. Perjalanan dalam pembelian rumah pertama ini, sangatlah panjang dan penuh emosi .Pengalaman yang sangat berharga untuk kami, Rezeki seawal tahun pertama perkahwinan kami.Sungguh Allah Maha Besar.Syukur Allah telah memudahkan segala-galanya untuk kami. Berikut adalah antara Prosedur untuk mengambil kunci Rumah RMMJ yang harus kami lalui 1.Buat Appointment sehari awal sebelum datang Disebabkan kami lewat mengambil kunci daripada tarikh yang ditetapkan oleh pihak pemaju, (SEBULAN LEWAT) maka kami dikehendaki buat appointment,Kami call hari isnin, dan buat appointment untuk datang pada hari jumaat  (2.30 p.m), sebab pagi dah fully booked. 2.Pejabat Sales Ambil kunci rumah  di Pejabat Sales Mutiara Rini (berhampiran dengan Masjid Mutiara Rini) bukan Pejabat Project (berhampiran sekolah Mutiara Rini). 3.Pembayaran Kami dikehendaki membayar ...

Part 4 : Update :- Kunci Rumah RMMJ Fasa 6 - Ogos 2016

Kunci Rumah Alhamdulilah, diberitahu kunci rumah untuk Fasa 6-J  RMMJ sudah boleh diambil bermula pada 8.8.2016 (isnin depan), beserta dengan bayaran  mainatainance RM1189.Tapi malangnya kami tak dapat hadir pada tarikh dan masa yng telah ditetapkan.Sebab suami ada exercise dalam hutan masa tu.So anyone yang dah amik kunci rumah , boleh tak share experience korang kat bawah ni. Sebab dengar, kita tak boleh hantar wakil untuk ambil, even ada surat  kebenaran daripada  pemaju tu.What the....???....hishh...Betulke? Previously Update: Part 1 Part 2 Part 3